W konkursie Kryształy PR-u Ministerstwo Obrony Narodowej otrzymało wyróżnienie za spot reklamowy o Narodowych Siłach Rezerwowych.
„Film ten to niezwykle sugestywny obraz dopracowany zarówno pod kątem technicznym jak i wizualnym. Niewątpliwie mocną stroną filmu jest jego warstwa emocjonalna. Celem produkcji było zachęcenie odbiorców do podjęcia czynnej służby w ramach Narodowych Sił Rezerwowych” – brzmiało uzasadnienie wyróżnienia jury w kategorii Najlepszy Film Promocyjny.
Innowacyjne koncepcje, nieszablonowe pomysły, kreatywność i błyskotliwy sposób na dotarcie do mieszkańców – to główne cechy, które wzięło pod uwagę jury II edycji konkursu Kryształy PR-u. Podczas majowej uroczystej gali, nagrodzone zostały najlepsze projekty realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i administracji państwowej z całego kraju.
Kryształy PR-u to konkurs organizowany w ramach znanej w kraju Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, której jubileuszowa, X edycja odbyła się w Katowicach i Sosnowcu. Zgłaszane projekty oceniane są w pięciu kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza promocja projektów unijnych, najlepsza kreatywna kampania promocyjna oraz najlepsza gazeta miejska/biuletyn.
Źródło: www.prwsamorzadzie.pl
komentarze