moja polska zbrojna
Od 25 maja 2018 r. obowiązuje w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane także RODO).

W związku z powyższym przygotowaliśmy dla Państwa informacje dotyczące przetwarzania przez Wojskowy Instytut Wydawniczy Państwa danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z nimi: Polityka przetwarzania danych.

Prosimy o zaakceptowanie warunków przetwarzania danych osobowych przez Wojskowych Instytut Wydawniczy – Akceptuję

Klip MON najlepszym filmem promocyjnym

„Czasem niewidoczni. Zawsze obecni” – spot reklamowy promujący wojsko otrzymał Grand Prix za najlepszy film promocyjny w ogólnopolskim konkursie „Kryształy PR-u”. To już druga nagroda dla klipu resortu obrony. Rok temu w tym konkursie wyróżniono film zachęcający do służby w NSR.


Film: MON

Przez pół minuty oglądamy normalne życie Warszawy. Nad biznesowym centrum stolicy świeci słońce, ludzie spacerują, a samochody ruszają na skrzyżowaniu po zapaleniu zielonego światła. „Każdego dnia tworzysz cząstkę swojego świata, nie dopuszczasz myśli, że mogłoby się to zmienić. I wszystko, co osiągasz, sprowadzić do sekund” – słychać głos z offu. Po chwili w kadrze pojawia się jadący ulicami patrol rozminowania i strzegące nieba samoloty F-16. „Ludzie mogą dokonywać wielkich rzeczy, dbamy, żeby zawsze tak było. Wojsko Polskie. Czasem niewidoczni, zawsze obecni” – słyszymy na koniec.

Spot reklamujący polską armię „Czasem niewidoczni. Zawsze obecni”, nakręcony w ramach największej kampanii MON „Wojsko Polskie – Twoja Armi@”, został uznany za najlepszy film reklamowy zgłoszony do konkursu „Kryształy PR-u”. Jury, w którym zasiadają specjaliści z branży PR, wybrało go spośród ponad 100 zgłoszonych inicjatyw. Doceniono innowacyjną koncepcję, nieszablonowe pomysły i kreatywność. Jak napisano w uzasadnieniu, film opowiada o ważnych sprawach bez zbędnego patosu, a zaproponowana forma gwarantuje dotarcie przesłania do szerokiego grona odbiorców.


– Nagroda jest docenieniem wysiłku wkładanego przez resort obrony w coraz bardziej nowoczesne działania promocyjne i PR-owskie – mówi płk dr Dariusz Kryszk z Departamentu Prasowo-Informacyjnego MON, który odebrał nagrodę na gali w Katowicach.

W ramach kampanii MON, która ruszyła na jesieni zeszłego roku, nakręcono kilka podobnych klipów opowiadających m.in. o jednostce GROM i saperach. Jak podawał wówczas Norbert Rudaś, reżyser i scenarzysta filmów, praca nad nimi trwała 5 miesięcy. – Zorganizowano 13 dni zdjęciowych na terenie kilku jednostek wojskowych i w centrum Warszawy. Wystąpili w nich m.in. piloci samolotów F-16, komandosi GROM-u, saperzy – mówił. Filmy wyświetlane m.in. w internecie, telewizji i kinach na zlecenie MON wykonała lubelska firma VENA ART.


Grom. Jeden z filmów nakręconych w ramach kampanii. Źródło: MON

„Kryształy PR-u” to prestiżowy konkurs organizowany w ramach Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Nagroda w sześciu kategoriach przyznawana jest od 2012 r. za najbardziej wartościowe projekty i inicjatywy polskich samorządów i organów administracji państwowej w zakresie promocji. W zeszłym roku wyróżnienie za najlepszy film otrzymał spot MON o Narodowych Siłach Rezerwowych „Pasja, rozwój i wyzwanie”.

Anna Dąbrowska

autor zdjęć: Adrian Larisz

dodaj komentarz

komentarze


Rakiety dla Jastrzębi
 
Na straży wschodniej flanki NATO
WIM: nowoczesna klinika ginekologii otwarta
Wojna w Ukrainie oczami medyków
Gen. Kukuła: Trwa przegląd procedur bezpieczeństwa dotyczących szkolenia
Odstraszanie i obrona
Tusk i Szmyhal: Mamy wspólne wartości
Szpej na miarę potrzeb
Ramię w ramię z aliantami
Centrum szkolenia dla żołnierzy WOC-u
Ustawa o obronie ojczyzny – pytania i odpowiedzi
Żołnierze ewakuują Polaków rannych w Gruzji
Ustawa o obronie ojczyzny – pytania i odpowiedzi
Zapomniana Legia Cudzoziemska
W Brukseli o wsparciu dla Ukrainy
Inwestycje w bezpieczeństwo granicy
Ocalały z transportu do Katynia
Święto wojskowego sportu
Puchar księżniczki Zofii dla żeglarza CWZS-u
Strategiczna rywalizacja. Związek Sowiecki/ Rosja a NATO
Wieczna pamięć ofiarom zbrodni katyńskiej!
Morska Jednostka Rakietowa w Rumunii
Koreańska firma planuje inwestycje w Polsce
Przygotowania czas zacząć
Stoltenberg: NATO cieszy się społecznym poparciem
W Ramstein o pomocy dla Ukrainy
Polscy żołnierze stacjonujący w Libanie są bezpieczni
Wojna w świętym mieście, epilog
NATO na północnym szlaku
Wojsko inwestuje w Limanowej
Więcej pieniędzy dla żołnierzy TSW
Sprawa katyńska à la española
W Rumunii powstanie największa europejska baza NATO
Mundury w linii... produkcyjnej
Jak wyszkolić pilota F-16?
Jakie wyzwania czekają wojskową służbę zdrowia?
Kolejni Ukraińcy gotowi do walki
Ogień w podziemiu
Głos z katyńskich mogił
Mjr rez. Arkadiusz Kups: walka to nie sport
Zbrodnia made in ZSRS
Prawda o zbrodni katyńskiej
Jeśli nie Jastrząb, to…
Marcin Gortat z wizytą u sojuszników
NATO zwiększy pomoc dla Ukrainy
Wojna w świętym mieście, część druga
Ustawa o obronie ojczyzny – pytania i odpowiedzi
25 lat w NATO – serwis specjalny
Zmiany w dodatkach stażowych
V Korpus z nowym dowódcą
Aleksandra Mirosław – znów była najszybsza!
Optyka dla żołnierzy
Kurs z dzwonem
Wojna w świętym mieście, część trzecia
Sportowcy podsumowali 2023 rok. Teraz czas na igrzyska olimpijskie
Byk i lew, czyli hiszpańsko-brytyjska światowa corrida
Potężny atak rakietowy na Ukrainę
Polak kandydatem na stanowisko szefa Komitetu Wojskowego UE
Żołnierze-sportowcy CWZS-u z medalami w trzech broniach

Ministerstwo Obrony Narodowej Wojsko Polskie Sztab Generalny Wojska Polskiego Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych Wojska Obrony
Terytorialnej
Żandarmeria Wojskowa Dowództwo Garnizonu Warszawa Inspektorat Wsparcia SZ Wielonarodowy Korpus
Północno-
Wschodni
Wielonarodowa
Dywizja
Północny-
Wschód
Centrum
Szkolenia Sił Połączonych
NATO (JFTC)
Agencja Uzbrojenia

Wojskowy Instytut Wydawniczy (C) 2015
wykonanie i hosting AIKELO